Saturday, August 18, 2012

sopping yg menggila~

assalamulaikum kawan kawan..

semalam yakni hari second last ramadan atau malam terakhir terawih boleh lak aku g sopping..haha..gile x gile..mentang mentang cuti..semangat kau nk g sopping..

aku gerak g key el pas solat jumaat..so pagi tu sempat la gk nk siap kan 1 loyang kek batik n berbalang balang cornflakes madu n puding yg emm xjd kot..haha..tp kek batik i si jejaka kata sedap! auu!

then sampai sana dlm kul 2.45..terus gerak g bukit bintang..kitorg g plaza sg.wang..cari ape eh kt situ??ha..aku tman si jejaka cari seluar..seluar jeans yg mengikut citarasa nya yg sgt cerewet..hik!
tp xpe..aku dpt gk 1 kemeje..tp mcm kecik..kene kuruskan badan dulu baru boleh pakai..
next shoot g times square!
ha kt times square ni napsu nk sopping mmg menggila..ni mmg napsu la kan..setan xda lg kn..haih~ kopak kopak!
kitorg mmg masuk tiap tiap kedai yg ada kt tiap tiap level! wwaah! gila!
lepas 1 level naik 1 level sampai la level surau..baru xjalan da..
so ape je yg aku beli??


alamak! gamba xlawo!ceit! tp yg penting ak dpt kasut..skirt..kemeja..inner..byk kan?


No comments:

Post a Comment