Monday, August 27, 2012

its final!

assalamualaikum kawan kawan..

naik sem ni kire last la aku akan menetap kt melake tu..da final beb!
senior da ni..waa..asal aku xrasa pon macam aku ni da besa??
camne nak tempuh alam pekerjaan nanti?
boleh ke aku?layak ke aku?tahan ke aku?

selame ni hidup abah ngn mak tanggung lg..sampai ke degree ni still tanggungan parent..masih menghabiskan beras kt uma..masih kne ikut aturan mak ngn abah..
then lps final sem ni da kene start fikir pasal keje..pasal dok sendiri..sume kene sendiri..
kite pulak yg tolong abah ngn mak..uuuu~
takot nye nak menempuh hari hari mendatang..
kerje ape kah aku nanti?rumah ape kah yg aku duduk nnt?kete ape kah aku pakai nnt?
kalau da kawen senang x hidup suami aku nanti?
anak anak?terbela ke diorg nanti?
dapat ke aku bg kt anak anak aku ape yg abah ngn mak bg kt aku??

2 comments:

  1. Good luck. Dont worry too much bout future, live ur present fullest! Always have faith in Allah, Insyallah HE will never leave u no matter what :)

    ReplyDelete
  2. kak dila..tanx so much..=)sehat??
    insyaallah i will try my best in this final semester..pray for us..excited kot nak masuk sem..
    take care then..(^_^)

    ReplyDelete