Thursday, May 10, 2012

tuhan tolong lembutkan hati dia~

assalamualaikum..=)


hmm..ni bkn nk nyanyi tw..
xde niat pon nk jd adira or hafiz..
mahupon maya karin or aaron ajis..


hati sape yg nk dilembutkan ni??
hati semua org la kan..xkesa la laki ke pompuan ke..da tua ke..muda ke..kn..semua perlulah terima orang lain seadanya kn..mane ade yg perfect gitu ha..


hm..puas la ko ungkit semua bnde kn..
pastu xpatut nk marah pon ko nk marah kan..
pastu org lain ko xde lak kua kan kate kate yg xsepatutnye tu kn..
org org terpilih cm aku jugak yg kene..
xtau la ape masalah ko ngn aku..
besa mane la ak nye silap ni kt ko sampai ko aim aku cm ak ni sememangnye xlayak..
ye mmg aku sedar pon aku xlayak..then ko tahan je la camne aku tahan ngn ko kn..bukan lame pon..setengah tahun je..
yg ko pilih aku tu nape lak..
hai manusia..


eh dah la..bukan nk meluah perasaan pon..
nk cerite je..xpe k..
~Allah tu maha adil~
anything he can do perfectly n all i should do is just pray for the besh..semoga Allah lembutkan hati dia~

No comments:

Post a Comment