Sunday, May 6, 2012

5 may...

assalamualaikum..


ada apa dengan 5 may?
adakah sebab awal ngan scha dah sah jd suami isteri?
(eh jap..scha ngn awal nikah 4 ke 5 eh?)
adakah sebab tarikh ini cantik gitu..?
tp bukan semua ni..


pada 5 may 2010 yg lalu..sebelum kami menamatkan final sem diploma..tercipta satu memori kenangan yg diabadikan dalam diri kami..
janji setiap 5 may kami akan berkumpul semula..pada waktu dan tempat yg sama..tetapi..
masih belum terlaksana lagi janji kita..
lepas je perisitiwa itu..kita semua terpisah mengikut haluan masing2..
ada yg ke utara..yg ke selatan..yg tetap..
kita melalui hari hari mendatang dengan sendiri..tanpa bergantung sesama sendiri lagi..
ye..memang sgt rindu kalian..
rindu kehidupan yg dulu..
tp semua yg berlaku ada hikmah kan..
kite belajar jadi matang..jadi kuat..jadi berdikari..kn?
bukan kite xjmpe langsung pun kn..just da xdpt hangout cm dulu lagi..
masing masing ada hidup sendiri sekarang..
ni je gmba yg ade izi!








kawan kawan susah..senang..suka..duka..semua korg lah weh!
korg je yg kenal aku cmne..byk dengar cite mepek aku..byk layan perangai xsenonoh aku..byk sabar ngn mulut lesen-xrenew-aku..
kawan dunia akhirat..kawan sampai mati..untung aku kenal korg..
lame kite kawan..dr perkenalan mms kn? cari kelas sama2..daftar u sama..even xpenah jmpe before ni but for the first time we met..we were like bff n were like sisters!
selambe je nk gelak gelak n cite cite bende merepek!
gula gula persahabatan!




waaaa! we really had a great time together..=)
but then..aku yakin kite ley gk kumpul kt tmn utp..5 may..5 ptg..1 fine day!


this entry dedicated to nad,ain,min,izi!
hope that i can introduce them with my schoolmate (who really ohsem like korg)



3 comments:

  1. waaaaaaa!!!!!!terharuuu!!!!nak nagesss!!!
    mishhh u guyzz so muchhh!!!!
    :'(..sedyhh!!!tanxx korang.. daa byk mende korng ajar ak dlm duniaa niee..susaa sng same2 keyhhhh!!!luv u!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..nanges je..xde sape nmpk..=)
    tu yg aku ajak g perak aritu..mase da cantik da..
    btw..love u more! muuuaaahhh3! hahahah

    ReplyDelete
  3. love love loveee this entry! love you till forever ;) aku slalu takde dlm gambar takpe, tp aku ada dlm hati korang kan kan kan? hihih pewittt jiwang!

    kisskiss~

    -izzaty yg owsem!-

    ReplyDelete