Tuesday, January 24, 2012

wanna say sorry..

assalamualaikum..


hai kawan kawan..ingt x semalam bape hb??hehhe
23 januari..genap 4 bulan..haha..baru 4bulan..??bia betol..?
betol la kan awak?
kenal mmg da lame sgt da..tp official 2 baru la lagi kire nye..
tapi dlm mase 4 bulan ni macam macam gile da jadi..
yang best??yang xbest??emm..xya la cite kat sini kan..sendiri simpan dan ubah mane yang patut ubah kan..
bile lagi nak jadi dewasa..da dekat 23 tahun da..ye..sgt dekat..
tapi perangai??em..


saya masih sseseorang yang memerlukan bimbingan..
saya masih kerdil dalam membuat keputusan..
saya masih lemah manghadapi kenyataan..
saya sentiasa mengikut kata hati tanpa menggunakan akal..
saya sering kalah dalam permainan perasaan..
saya sendiri memerlukan teman..
memerlukan masa..tp masa cepat je berlalu pergi..


sorry kalau byk sgt buat awak letih..
dah berbuih la mulut tu bg pesanan..
terlalu degil..xphm bhsa..macam budak budak..

it's seems the one who mean the most to us, are always the ones we hurt the most..



p/s : dedicated to muhammad alif uqbah

No comments:

Post a Comment