Wednesday, September 19, 2012

bergumbira di utara tanah air

hai hai hai kawan kawan..

kelas da abes..hehe..asenmen malas nak wt..malam siket la nnt kan baru wt..haha..dasar last minit!

okay jom sambung cite perak ni..
oleh kerana jj pengkalan @ station 18 ni sgt besa dan cantik..maklumlah jj baru kan..
design bagunan pon da cantik da..so kami pon ber potoshot la dt tepi kedai..haha
ade gak la mamat mamat dok bahan..tp kesah lak kitorg kan..asal ade gmba..hee~
jom tgk gamba dulu..




haha..aku yg paling syok sendiri nak tgkp gmba sebenarnye..ni sume kt jj..yg tudung itam ni adek aku..tudung coklat bff aku, nad tudung biru adek nad, syaza n tudung biru belang ousmate nad!syikin sgt kelaka okay!hahaha

aku ngn nad pulak..hahahahha..suwit kan suwit kan? hahahaha.. aku mmg perasan siket..=p

pas da g jj pengkalan ni kitorg gerak arah lumut lak..tp xg situ lg..kitorg g mkn satay bota..ala..gamba xamik lak sbb time ni bateri da xbyk..haha..pastu kitorg g jumpe bpk angkat kitorg..pakcik badri aka pakcik air~
kedai die yang baru ni besa..dekat betol ngn uma pkck..time kitorg sampai tu da mlm..so kedai mmg da tutup la kan..asib sempat jumpe pkck..then kitorg solat n pkck belanje mkn..wee~ semoga murah rezeki pkck..pastu singgah la uma pkck..jmpe cik saodah, kak yong, ayuni, muqit, amat n lokman..n anak kak yong da 4 kot! all girls~
sm]blm abes dip dulu anak die 2 je..yg 3 tu baby g kot..skang ni da 4 beb! da besa lak tu..haha..comel..tp syg xde gmba gk..=(
dorg comel gile..time kitorgda kua dr pagar uma dorg..dorg g panjat pagar beratur pastu jerit byeeeeeeeeeee~

haha..then kitorg g lumut..sampai lumut tu da dekat kol 11 kot..lpk mkn satay then tgkp gmba tp kt hp adek aku..pastu g marina bay~
sekian perjalanan sehari suntuk..haha



esoknye mandi sungai lak!tp kejap je sbb bpk nad call ckp nk dtg..haha kabut kau pecut balik..takut kantoi! btw sungai tu name die hutan lipur sg salu..area kampar kot tp sempadan kinta..so xjao sgt la..lalu kg bali dlm 20 minit smpi..heee~

 


ni la muke besa lagi dekat adek aku yang mengade tuh!
super penat n super best n super baloi..heee~

#ala..lupe nak ltk mark kt each pic..




No comments:

Post a Comment